Bondora!

Terekest!

Ma ei ole jõudnud nüüd paar päeva siia midagi kirjutada, sest lihtsalt nii palju tööd on olnud. 

Igatahes, sattusin praegu oma blogi statistika peale ja oiii, mis ma nägin. Vaatamisi on juba 3802, vauu!


Täna kirjutan teile aga veidi Bondorast.

Esimene soovitus: ära võta sealt laenu!!!  Olen hetkel tagasi maksnud võetud laenu põhisumma, aga intresse on veel sama palju või rohkemgi! 

Teiseks: neid on pea võimatu kätte saada. Pole telefoninumbrit ega meiliaadressi. Neile saab kirjutada vaid klienditoe kaudu. Ütleme, et vastuse saab 20 kirja saatmisel max ühele. :)

Olen neile osaliselt võlgu kolm kuumakset. Otsisin siis nende kodulehelt juba esimese kuumaksega jänni jäädes üles sellise koha: https://www.bondora.ee/laenuvolg/

Need laused tekitasid minus lootust, et äkki ei olegi asi nii hull, kui teen väikseid makseid ja jõuan siis järjele. Aga nii:


1) 45-ndal päeval avalikustatakse Sinu andmed Ametlikus Maksehäireregistris. 

2) Kolmel üksteisele järgneval maksetähtpäeval osalise või täieliku kuumakse tasumata jätmise korral öeldakse Laenuleping üles ning algatatakse kogu laenu sissenõudmismenetlus kohtus. 

3) Pärast kohtuotsuse jõustumist pöördume täitemenetluse algatamiseks kohtutäituri poole. 

Jah, maksehäiresse on nad mind lisanud, arvele lisandus seega 14 eurot. Jep, nad küsivad isegi raha selle eest, et maksehäireregistrisse lisada. Laenulepingut aga veel üles öeldud ei ole.


Teate mis, ma ei ole alates novembrist saanud neilt ühtegi võlateavitust ei meilitsi, SMSiga ega tavapostiga. Kirjutasin neile siis ja uurisin, kas mu aadressid ja number on ikka süsteemis õiged. Sellele sain vastuseks, et nad olevat mulle väga palju teavitusi saatnud ka detsembris. Küll aga nad ei vastanud, mis seal mu aadressiks märgitud on. Okei, küsisin uuesti, aga vastust ei saanud.

Eile siis kirjutasin klienditoe kaudu neile uue kirja, kus andsin teada, et olen oma võlgnevusest teadlik, kuid olen hetkel makseraskustes ja teen igal võimalikul juhul sinna makseid. Ja vauuu, ma sain vastuse juba kaks tundi hiljem: 

Osades tasumine on igal juhul parem, kui üldse mitte. Sel juhul lükkub ka võlgnevuse algus pidevalt edasi ja võib tekkida uus võimalus teenust B Secure kasutada. Kui laenulepingut hakatakse üles ütlema, saadetakse 30 päeva varem selle kohta teavitus, milles sisaldub ka täpne ülesütlemise kuupäev.

Okei, see on küll tore uudis! Aga siiski, äkki ma pole saanud või ei saa seda kirja kätte? Mis siis saab? 

Kirjutasin siis neile ja tänasin vastuse eest. Samuti kribasin neile oma aadressid ja telefoni nr ja küsisin, kas need on ikka süsteemis õiged. Sellele pole veel vastust saanud. Hästi tore on muidugi maksta kõigi nende võlateavituste eest, mida ma saanud ei ole!

Kui klient on teinud krediidilepingu alusel makse, millest ei piisa kõigi sissenõutavaks muutunud kohustuste täitmiseks, arvestatakse makse järgnevalt:

  1. Esimeses järjekorras võla sissenõudmiseks tehtud kulude katteks
  2. Teises järjekorras võlgnetava põhisumma katteks
  3. Kolmandas järjekorras intressi katteks
  4. Neljandas järjekorras muude kohustuste katteks

Ehk siis need summad, mis teinud olen, on siiani peamiselt kulude katteks läinud, nice.

Igatahes, sain kinnitust, et osades tasumine on kindlasti parem, kui üldse mitte tasumine. Teate, miks ma selles kahtlesin?  Sest Omaraha ütles ikkagi lepingu üles, mis sest, et kandsin neile viimasel korral 900 eurot. Läks kolm päeva mööda ja hops, inkassos. Selle tõttu, et olin veel 50 eurot võlas. :)

Ma kardan, et ega see Bondora kaua vastu ei pea ja ütleb ka varsti lepingu üles.

Kui kellelgi lugejatest on Bondoraga kogemusi lepingu ülesütlemise osas, siis palun kirjutage mulle! :)


Väike järg ka eelmisele postitusele: 

Inkasso saatis mulle kõik alusdokumendid, isegi maksekorraldused, mis näitavad, millal ja kui palju olen laenu saanud ning palju tagasimakseid teinud. Nice! Küll aga ei saanud ma graafikute täpsustusi. Ja uue võlanõude kohta nad pole ka nüüd mitu päeva kirjutanud, huvitav...



Kommentaarid

  1. Aga, kui sa lähed bondora.ee lehel oma nime peale (üleval paremal nurgas) ja valid "Minu konto", kas sa siis ei näe oma kontaktandmeid? E-mail, pangakonto, telefoninumber peaksid seal igal juhul olemas olema. Postiaadressi kohta ei oskagi öelda, kuskohast seda näeb.

    VastaKustuta
  2. Siin on mingi õpetus ka koduse aadressi kohta: https://support.bondora.ee/et/kuidas-saab-oma-kontaktandmeid-muuta/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei! Jaa, telefoninumbrit näen, kodust aadressi mitte. Sellega on mitmeid kordi jama olnud. Neile tuleb saata arve, kus peal ka aadress kajastub. Aga nad on mitu korda juba kirju mu vanale aadressile saatnud. Seega uurisin, mis see aadress nüüd siis seal on. Sain vastuseks, et on õige aadress. Kuid 0 kirja on minuni jõudnud.

      Kustuta
  3. Hei. Tahtsin ka öelda, et Bondora iseteeninduses saab ise oma kontaktandmeid muuta/vaadata, et ei soovita selle peale seal portaalis nii palju rõhku panna, et neid mitu korda küsida.

    Aga huvitav märkus Omaraha kohta. Ma pean ütlema, et kõikidest kõige rohkem olin ma just omarahaga rahul. Alati oli viisakas suhtlus ja tehti kokkuleppeid (ma ainult kippusin ignoreerima tol ajal). Nad veel pakkusid mulle, et kui võlas oleva summa ära tasun, teevad mu lepingutele redinantseerimise(muudavad need kõik üheks normaalseks) ja andsid selleks veel päris mõnda aega -aega. Aga võlgnevuse summa käis mulle siis üle jõu juba. See inkasso kellele nad annavad on ka siiani kõige normaalsem olnud oma suhtluse poolest. Isegi intress on talutav. Ainult mingid veidrad lisakulud neil kuskilt pastakast väljaimetud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, Omarahaga sai kokkuleppeid sõlmida. Kuid nende kannatusel on ka piirid. Maksin selle viimase makse ära ja siis neile aitas. 😀

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?