Olen tagasi! Mina ise 😊

 Heiiii!

Minu viimasest postitusest on juba vĂ€ga kaua aega möödas. Vaatasin siin oma meilikasti ĂŒle pika aja ja nĂ€en, et pĂ€ris mitmed tunnevad huvi, kuidas mul lĂ€heb. 🙂

Teate, ĂŒtlen ausalt, et tegin vĂ”lgade ĂŒmberkujundamise avalduse siin pĂ€ris tĂŒkk aega tagasi ja see kinnitati. Ma sain tĂ€nu sellele justkui uue elu- ei mingeid Ă€hvardavaid sĂ”numeid, kirju ega kĂ”nesid. Ma saan jĂ€lle hingata!!!!! Maksan iga kuu ettenĂ€htud summa ja tulen hĂ€sti toime! Lisaks tĂ”steti palka, seega nĂŒĂŒdseks olen suutnud ka kogumist alustada. đŸ„°

TÔesti, kallid inimesed, kes on samuti laenudega hÀdas. Tehke see avaldus! (Mitte keegi sinu tuttavatest ei saa niisama kuskilt sellest teada. Saad selle teha tÀiesti salaja, kui ei taha muredest kellelegi rÀÀkida.)

Minu vĂ”lgade kogusummasid vĂ€hendati tunduvalt, ei maksa enam Ă”hku mingisuguseid lambi intresse ega viiviseid (KĂ”ige hullem muidugi Bondora). Mul on nĂŒĂŒd kindlad summad ja kindlad tĂ€htajad. LĂ”puks saan aru, kellele ja mis ning mille eest vĂ”lgnen. Selgus on lĂ”puks majas! Ja see tunne on justkui vabastav. Ausalt! Mul on veel pikk tee minna, aga see, et julgesin selle sammu teha... olen endale niii niii tĂ€nulik. Kogu stress on kadunud, tegelt ka. Keegi ei saa minult enam nĂ”uda seda, mida ma tegelikult vĂ”lgu ei ole.

Kui soovid selle protsessi kohta infot, siis jagan suurima hea meelega! See protsess on nĂŒĂŒd palju lihtsamaks tehtud kui varem. Kirjuta mulle!

olenvolgu@gmail.com


PÀikest ja jÔudu!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

VĂ”lgade ĂŒmberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka sĂŒda?