Nonii, sain tabeli valmis.


No terekest! 

Sain siis ka korraliku "paugu" täna, kui tabeli valmis sain. Mitte mu laenu tagasimaksed ei ole 30 000 lähedal, vaid olen laenu võtnud nii palju. Ehk tagasimaksed on ikka kõvasti suuremad. 😞

Koostasin endale tegelikult ühe hästi suure tabeli, kus on kõik täpselt kirjas (laenuandjad, intressid, kuupäevad, perioodid jne), aga siia koostasin sellise pisema tabeli.

Punasega on kirjas laenude tagasimaksed, millega olen juba kaks kuud võlgnevuses. 3. laenu kolmas tähtaeg on 10.01, 5. laenul 05.01 ja 7. laenul 4.01. Niiet, edu mulle! 😢 Lootsin need tulemuspalgast ära tasuda, kuid mida ei tulnud, seda ei tulnud.

Kui keegi oskab öelda, kuidas ma saan vaadata krediidikontode kogukulu, siis palun öelge. Hetkel tundub, et pean ise arvutama hakkama, sest kirjas kuskil pole ja laenulepingut samuti mitte.


Hetkel olen kuumaksetega jännis, võlgu siis täpsemalt 1153.14. Ma ei tea tõesti, kuidas nendega uuesti järjele saan.

Aga täna siis oli selline kena päev, mil kaks lepingut läks veel inkassole üle. Need on need, mis on tabelis küsimärgiga. Võtsin teistest võlablogidest õppust ja kirjutasin koheselt inkassodele vastu. Soovisin, et nad saadaks mulle alusdokumendid, paneks kirja seadusele vastava viivisemäära, põhiosa ja intresside jaotuse jms). Vastust ma tänase päeva jooksul ei saanud. 

Kirjutasin ka OK Incurele ühe n-ö sõlmitud graafiku kohta. Nad saatsid mulle eelmine kuu lihtsalt nõudekirja, kus oli kirjas sissenõutav summa ja seejärel maksegraafiku, kus kajastusid vaid kuumaksed. Palusin neil graafikut täpsustada. Eks ole näha, kas saan jälle sealt kurja kirja vastu või mitte (natuke kardan). Mul oli täna ühe makse kuupäev, aga kirjutasin neile, et ma ei maksa enne, kui olen kõik vajalikud dokumendid kätte saanud. Isver, ma praegu tegelikult veits kahetsen seda.

Aga no ausalt, ajavad veidi närvi küll ja just eelpool nimetatud inkassofirma. Kirjutad ja kirjutad neile, palud alusdokumente ja vastuseks saad: KÕIK ON JU NÕUDEKIRJAS OLEMAS. Mis asja? Sorry, aga ei ole ju.


Kommentaarid

  1. Oi soovin sulle pikka ja tugevat närvi okIncurega suhtlemist. Vahepeal tundus mulle, et kui ma paga vastu seina jookseks siis viskaks sein end enne pikali kui neilt normaalset vastust saab. Ma muidugi lõpuks sain.

    VastaKustuta
  2. Krediidikontodel (nagu ka kõigil teistel krediidlepingutel) on alati kohustuslikuna kaasas selline asi nagu EUROOPA TARBIJAKREDIIDI STANDARDINFO TEABELEHT, sealt leiad ka krediidikuluse määra ja intressid ja viivised jne. Sul on alati ka õigus laenuandjalt see üle küsida, kui ise ei leia kuskilt. Minu kogemus ütleb, et see on kõigil olemas.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?