Pisike ülevaade minu laenudest

Olen võtnud kokku 15 laenu. Kolm neist on täielikult tagasi makstud. Laene olen võtnud umbes 30 000 eurot. 😔

Praegu on kaks laenuandjat lepingud üles öelnud ning need inkassodele müünud. Selle kuu lõpus läheb veel mitu laenu inkassodele üle ja kõige rohkem hirmutab mind teadmine, et Bondora ja Placet Group ei müü laene mitte inkassodele, vaid lähevad otse kohtusse. Bondora kolmas maksetähtaeg saabub 05.01.21 ja mul on tõsine hirm. Mul ei jätku raha, et need kuumaksed ära tasuda.

Kuidas ma viimastel kuudel ummikusse sattusin? Alates augustist otsustasin, et kõik. Ma ei kasuta enam laenude tagasimaksmiseks ühtegi krediidikontot.
See on neil lihtsalt täiega hea mõte! Inimene saab võtta väikeste summade kaupa raha välja nii kaua, kuni krediit otsas. Mina sain kunagi igalt poolt u 3000 väärtuses krediiti. Võtsin 50, jälle 50 jne, kuniks krediit peaaegu et otsas. Aga! Kui kuumakse ära tasud, siis avaneb sulle jälle mingisugune summa. Ja seega sa ei saagi sellest laenust kunagi lahti, kui kogu aeg saab veel juurde laenata. Muidugi võite arvata, et no eriline loll. Ise laenukeerises ja aina laenab juurde. Aga selgitan.. Tasusin kuni septembrini korrektselt kõiki kuumakseid. Veidi jäi puudu ja kartsin, et kui ma tervet kuumakset ära ei tasu, siis tulevad kirjad koju ja hakkab ähvardamine pihta. Samuti jäi mul söögiks vaid 10 eurot. Siis jälle, laenasingi veidi juurde, kuniks jõudsin tõdemuseni. Et nii ei saa!  Kahjuks läks mul auto mootor katki (jah, mul on üks vana logu, sest ilma autota mul ei ole võimalik maakohas tööl käia). Seega avastasin kahjuks uue mooduse, krediidikontosid kasutamata:

Facebookis on mitmeid gruppe, kus eraisikud laenu pakuvad. Kuna jäin rahaliselt hätta, üritades iga kuu laenuandjatele suurema summa tagastada, siis laenasin eraisikutelt juurde. Jumala loll, ma tean.
Neid pakkujaid on Facebookis juba meeletult! Pakuvad laene kuni üheks kuuks. Ühelt ei saa, siis teiselt ikka saad. Mõned isegi ei kontrolli konto väljavõtet. 


Igatahes, laenasin mitmetelt inimestelt väikseid summasid, kuniks sain autole uue mootori. Ja nüüd, kaks kuud hiljem, jääb mul iga kuu suur summa puudu. St- maksan eraisikutele kõik kenasti tagasi, aga kiir/tarbimislaenud jäid tahaplaanile. 

Ka nüüd, detsembri lõpus pean eraisikutele maksma suure summa palgast, mis tähendab, et mul ei jää üle sellist raha, et ma saaksin kõikidele laenupakkujatele ära maksta. Rääkimata elamiskuludest. Ehk olen väga raskes seisus ja praegu ei näe küll ühtegi tulukest tunneli lõpus.


Annan täpsema ülevaate Teile oma laenudest siis, kui olen suutnud need kõik ühte tabelisse vorpida!





Kommentaarid

  1. Mina soovitaks pöörduda võlausaldaja poole (Placet ja Bondora vms) ja nendega saab ehk maksepuhkuse võtta või kuidagi graafiku ringi teha, kuumaksed näiteks väiksemaks vms..Teiseks sissetulekute suurendamine, on olemas igasugu tööampsud, teed ühe sellise ampsu ja oleks ühe laenu kuumakse ka olemas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh!

      Jah, olen juba pöördunud võlausaldajate poole. Kumbki ei anna hetkel ei pikendust ega maksepuhkust. :( Samuti ei saa graafikuid ümber teha.
      Tööampsudel hoian kogu aeg silma peal, kahjuks minu elukoha ümbruses tekib neid ikka väga-väga harva.

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?