Hetkeseis

Vabandan kõigi ees, kelle kirjadele pole jõudnud veel vastata. Neid on päris palju, nii tore!

Aga mõned päevad tagasi kirjutati mulle ja küsiti, miks ma nii harva kirjutan siia, et kuidagi soiku on jäänud see asi. Jah, tõsi see on. 
Mul on viis erinevat meilikontot: põhitöö, võlgase oma, isiklik ning kolm lisatööde jaoks. Kuna ma rabelen iga päev selleks, et saaksin oma võlgadega järjele, siis mul lihtsalt ei ole aega siia kirjutada ja isegi meile vaadata. Täiega nõme minust, ma tean. Ma tõesti üritan nüüd ka sellega järjele jõuda.

Aga kuidas siis minuga hetkel lood on?

Placet Groupiga sain asjad nii kaugele, et olen nüüdseks võlgu neile vaid ühe pooliku kuumakse ehk 50 eurot, seega pääsesin lepingu ülesütlemisest! :)

Bondoraga on aga siiani asjad väga kehvasti. Võlgu olen osaliselt kolm kuumakset ja 5.02 saabub järgmise kuumakse tähtaeg. Miks nad pole veel lepingut üles öelnud, on vist see, et olen sinna iga viie päeva tagant 20- 50 eurot kandnud. Täna tuli neilt automaatne meeldetuletuskiri, kus seisab, "Me tahame Teid aidata, olete juba ... päeva võlgnevuses." Üritan sinna ikka nii tihti makseid teha kui võimalik, kuid ei jõua kuidagi järjele, sest võlg aina kasvab ja teised võlad tahavad ka maksmist.  :(   Üks armas lugeja kandis sinna paar päeva tagasi 10 eurot. Aitäh sulle! :)

Coopiga on väga imelikud lood. Esimeses lepingu ülesütlemise kirjas andsid teada, et kui teatud aja jooksul võlgnevust ei tasu, siis müüvad lepingu inkassole. Järgmises kirjas aga kirjutati, et antakse kohtusse. Sealt uurides, vastati mulle napisõnaliselt, et leping on nüüd üles öeldud ja kohtusse ei anna me juhul, kui nõustute uue kuumaksega, mis on eelmisest suurem. Okeiii. Mulle ka helistati sealt ja öeldi, et kas olen siis selle kokkuleppega nõus ja täpsustati, et kogu eelmine graafik jookseb samamoodi edasi (intressid, viivised), kuid kuumakse tuleb suurem. Palusin siis uut maksegraafikut ja sellepeale öeldi, et makse suurus ja maksta jäänud osa tuleb teil iga kuu SMSina. Ok, tundus kuidagi kahtlane. Nii, ja siis guugeldasin selle mehe nime ja tuli välja, et ta töötab ka Julianus inkassos. Ma ei kujuta ette, mis süsteemitamine seal Coopis käib. Kui kirjutan Coopi võlahalduse meilile, siis on ka tema ainuke, kes mulle vastu kirjutab. Igatahes ta ütles, et meil on nüüd suuline leping (meili teel) ja kui seda järgite, siis me võlga kohtusse ei anna. Muidugi lisasid nad mind kogusummaga maksehäireregistrisse. :) Oskab keegi nõu anda, mida teha? 

Citadelega sai sõlmitud notariaalne võlatunnistus. Kohtusin notari ja Citadele juristiga videosilla vahendusel. Mulle loeti võlatunnistus ette, küsiti nõusolekut ja seejärel allkirjastasime. 

Nii, teiste maksetega on hetkel korras, kuid 10.02 pean OK Incurele maksma 372 eurot, milleks aga palgast ei jätku, seega üritan edasi jõhkralt lisatööd teha ja loodetavasti saan selle makstud. 


Vaimselt on ka asjad kuidagi imelikult korras. Mul on tekkinud mingi teatud rutiin. Ärkan kell 6, teen teed, tunnikese lisatööd (kirjutan soovijatele erinevaid tekste) ja kell 8 lähen põhitööle. Kell 15 tulen töölt,  söön putru (sain töökaaslaselt tasuta moosi, jee) ning teen lisatööd umbes kella 2ni öösel. Ma ei tunne enam isegi magamatust, olen vist lõpuks sellise elustiiliga harjunud. Küll aga muretsen veidi oma kehakaalu pärast, mis on langenud nelja kuuga 8,3 kg. Ma lihtsalt tunnen, et ma ei suuda toidule raha kulutada, sest ma näen iga euro pärast niiiii palju vaeva ja unetuid öid. Eelmine nädal ostsin endale kaks pudrupakki, piima ja hunnik õunu. Nendest olen siis nüüdseks toitunud 1.5 nädalat. Aa, ei, ühel kolleegil oli esmaspäeval sünnipäev, siis sai ka head paremat söödud. :) Üritan homme poes käia ja midagi tervislikumat osta, kuid arvestades, et seda jätkuks vähemalt nädalaks. 

Igatahes, hetkel on kõik muu täielikult tagaplaanil. Põhitöö ja lisatöö-otsad on prioriteediks. Loodan, et see mulle kuidagi kätte ei maksa.





Kommentaarid

  1. Loen seda hetkeseisu kirjeldust ja tabasin end mõttelt, et kas see kõik on tõesti pikas plaanis jätkusuutlik? Oma vaimu sa vist selles tempos ei turguta sisuliselt üldse ja põled meeletult ereda leegiga... Kas sa kohtuliku võlgade ümberkujundamise peale ei ole mõelnud? Sinu olukorras nagu väga palju muid variante enam ei näe... sellises tempos tööd lõhkuda, aga samas ikkagi olla väga suures ohus kohtumenetluste algatamiste osas...sa põletad end lihtsalt läbi... minul igal juhul on üsna suur hirm seda kõike lugedes... hoia end, palun...

    VastaKustuta
  2. Tahaks nagu öelda, et STOP! Mida sa teed? Mulle paistab, et hetkel käib suht sihitu läbirääkimiste pidamine, maksmine ja arutu töötegemine. Mis su plaan on?

    Sellessuhtes sul ei ole lapsi, seega kui kodus töötamine võtab nii palju aega võibollab tuleks leida muud väljundid lisaraha teenimiseks?

    Ega Bondora nüüd nii hull ka ülesütlemisega pole, et iga paari päeva tagant raha kanda. Tee ikka mingi konkreetne tegevuskava omale.

    Äkki saad kuskilt maksepuhkust võtta ja siis jääb energiat neile mis SOS päästmist vajavad.

    VastaKustuta
  3. Ei saa aru sellest Coop nõudest. Lepingu öeldi ülesse võlgnevuse tõttu ja siis lisati võlale intressid ja öeldi, et meil on nüüd suuline leping :)) Esiteks alati kui lisatakse intressid, siis on tegemist laenu andmisega, isegi kui sa füüsilisel kujul seda raha ei saa, on see siiski laen. Seega kuidas saab juba võlgnevuses olevale inimesele üldse laenu anda? Kuhu vastutustundlik laenamine jäi? KAS § 83 lg 3 Krediidiasutus on kohustatud laenude andmisel ja jälgimisel järgima krediidiasutuse sisemisi krediteerimise põhiprintsiipe, häid pangandustavasid ja vastutustundliku laenamise põhimõtet... Ja mingit suulist tarbijakrediidilepingut ei saa olemas olla.

    See notariaalne võlatunnistus, kui sellega peaksid hätta jääma, siis läheb asi otse kohtutäiturile sundsissenõudmiseks.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?