Inkassonaljad jätkuvad

Soovin kõigile uuel aastal jaksu ja jõudu, rõõme ja kordaminekuid! 😊

Aga, uuel aastal sama hooga.. 

Nagu 30.12 kirjutatud postituses mainisin, siis kirjutasin enne maksetähtaega inkassole, et soovin alusdokumente ja täpsustusi, ehk põhiosa ja intresside jaotust jne ning kui need saadetud, teen ka koheselt ülekande. 

Neile saadetud kirjast on kaks päeva möödunud ja selle asemel, et mulle palutud dokumendid ja täpsustused saata, lisasid nad mind hoopis maksehäireregistrisse, kogunõudega.
No ausalt, nice move! Maksetähtpäevast on kaks päeva möödunud. Pole siiani ühtegi kirja neilt vastu saanud. Ei meeldetuletust, hoiatust, mitte midagi, ainult kanne registrisse. Oh, what a beautiful morning.

Esitasin koheselt ka Creditinfosse vaide, sest esiteks pole tingimus sinna lisamiseks täidetud- pole oldud võlas vähemalt 45 päeva ja teiseks olid seal täitsa valed kuupäevad ehk millal võlgnevus algas. Eks ole näha, mis saab.

On kellelgi juba selline kogemus? Jääd inkassole päeva võlgu ja oled juba maksehäireregistris? Kui oleks selline punkt  nõudekirjas või kusagilgiii olnud, ma poleks maksmata jätnud. Aga ma ei ole nõus edasi enne maksma, kui ma ei tea, millest nõuded koosnevad. Uh, mida teha?

Kommentaarid

  1. Wow, nagu wow. Kas sa oled neile teinud inkassoabi robotiga vastust? Võibolla tasuks seda proovida?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures proovisin. Aga see annab mulle mingit errorit ette kogu aeg. Küsib 10 korda järjest meiliaadressi ja siis suunab lõpuks klienditeenindaja poole. :/

      Kustuta
  2. Mul on väike segadus nüüd selle Creditinfo osas. Minu teada peaks see reeglistik olema selline, et sinna saab panna, kui võlgnevus üleval üle 45 päeva ja see ületab 30 EUR. Lisaks annab Creditinfo e-maili teel teada, kui on avaldus tehtud kirje lisamiseks. Ja kui nädala jooksul ei reageeri sellele või ära ei maksa, siis alles pannakse kirje avalikuks. Nagu ma aru saan, siis sulle mingit hoiatust ei tulnud ja üles läks juba siis, kui 2 päeva tähtaeg ületatud? Head uut aastat sellegipoolest! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No täpselt! Creditinfo poolt 0 infot, inkasso poolt samuti. Täiesti ajuvaba. Ma niiii ootan juba Creditinfo vastust. Aga no, teades seda inkassofirmat, siis ma ei imesta, kui nad ei vasta sellele Creditinfole niipea. 😀

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?