Kuidas lisaraha teenida?

 Teree!

Millega siis nüüd kaks viimast või noh kaks selle aasta esimest päeva tegelenud olen? Lisatööga! :) Sain valmis kaks uurimistööd ja ühe kirjandi. Teenisin kahe päevaga 160 eurot, jei!! Ja inimesed olid väga rahul!

Kandsin selle summa koheselt Bondorale ja loodan, et sel kuul nad mind veel kohtusse ei anna. 

Aga... kus ma siis lisatööd teen? Portaalis vabakutselised.com

Tee sinna konto ja lisa erinevaid kuulutusi- mida sa oskad teha. Nt lahendada põhikooli või gümnaasiumi tasemel matemaatikaülesandeid, kirjutada esseesid, kirjandeid, lõputöid vms. Ükskõik, mida! Usu mind, sulle kirjutatakse! Mina olen üldjuhul kirjutajatele oma meili andnud (kuigi seal keelatud see), siis on veidi lihtsam suhelda ja faile saata. Samuti saad paika panna oma tööde hinna. Kui annad otse oma konto nr meiliteel, saad raha kiiremini kätte. Läbi portaali ootasin ülekannet u nädal aega.

Aga kel häda käes, siis proovige! :)



Kommentaarid

  1. Ma mõtlesin, et seal päriselt makstaksegi 5 euri kaupa nagu enamus kuulutustel. Aga no, hea teada :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?