Laenude seis 13.01 + lugejakiri

Tere!

Olen ikka laenude maksmisega jännis, sest sel kuul tulid uued maksed peale ja ei saanud nende vanadegagi järjele. Hetkel olen siis maksetega taga täpselt 1065.55 eurot. Oeh, umbes oma kuupalga jagu. Teen igapäevaselt põhitöö kõrvalt ka lisatööd ning tasun neid kuumakseid väikeste summade kaupa lootes, et äkki neist nt Bondora ei ütle lepingut üles. Küll aga ähvardab mind Ferratumi lepingu müümine inkassole juba 21.01. Appi, ma ei jaksa nende inkassodega enam tegeleda. See on lihtsalt ulmeline!



Seda võlgnevust inkassole 6421 ärge tähele pange, sest ma ei ole seda graafikut veel kinnitanud. Ootan sealt täpsustusi. Samuti pole veel kokku leppinud selle 4221 euro graafikut, aga tegelen sellega. Mõtlesin esialgu, et lisan need kirjavahetused inkassoga siia ka, aga ma ei hakka sellega riskima ja loodan, et jõuame nendega siiski kokkuleppele. 

Reaalselt on juba selline tunne, et mul on 0 vaba aega, teen ja teen tööd, saan raha, kuid mitte ükski laen ei vähene. Mul on täpselt selline tunne, et olen kukkunud sügavasse kaevu. Üles poole ronida saan max meetrikese, kuid sealt alla libisedes, kukun 5 meetrit. 

__________________________________________________________________________

Killuke head siia päeva 💛

Üks lugejatest kirjutas mulle paar päeva tagasi väga armsa ja toetava kirja.
Mul on nii kahju, et ta ei lubanud seda siia lisada (liiga isiklik info). Kirjutas, kuidas tal olid ka kunagi suured võlad, kirjeldas nendega hakkama saamist ning selgitas, mida ma võiksin edasi teha.
Üks, mida ta kindlasti teha soovitas, oli inimestelt abi palumine ning võlanõustaja juurde pöördumine. Ta küsis ka, miks ma ei ole oma blogis avaldanud mingisugust kontonumbrit, kuhu võiks soovi korral ülekande teha. Nagu ikka, siis seletasin, miks- ma ei taha oma isikut avaldada ja ei näe varianti. Seejärel tõi ta välja Võlglase päeviku ja küsis, et aga kas ma ei saaks lasta otse kuhugi kanda nagu teine blogipidaja. Nii me siis jõudsime samuti Bondorani. Ta "pressis" (heas mõttes) mult info välja ja kandis sinna 50 eurot. Nagu päriselt, appi, kui toredaid ja abivalmis inimesi on olemas. 💗

Ma olen sellel paar päeva seedida lasknud ja jõudsin järeldusele, et "mis mul kaotada on?" Kui keegigi veidike abistab, on see ju ainult võit! Võlglase jaoks siiski SUUR VÕIT!

Seega kui leiad, et soovid mind veidike aidata, siis info on nüüd olemas. Kõik maksed lähevad Bondorale tagasimakseteks, sest lepingut ähvardab ülesütlemise oht.

Ma ei saa Teid kahjuks isiklikult tänada, sest seal pole näha nimesid. Aga ma loodan, et sa tead, kui tänulik ma olen!
😇

Saaja nimi: Bondora AS
Kontonumber: EE937700771004427510
Viitenumber: 3897919
Selgitus: 3897919







Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?