Lepingu ülesütlemise hoiatus

 Nagu eelnevalt on räägitud, siis Placet Group (Smsmoney) ei müü üles öeldud lepinguid inkassole, vaid annab otse kohtusse (maksekäsu või hagi näol). 

Olen neile praeguse seisuga võlgu kolm järjestikust kuumakset. Nad saatsid mulle 10. jaanuaril lepingu ülesütlemise hoiatuse. Andsid 14 päeva nende võlgnevuste tasumiseks. Täna kirjutasin neile, et kahjuks mul ei ole võimalik 24ndaks tervet summat tasuda ja kas oleks võimalik maksete osas kokkuleppele jõuda.

Sain vastuseks "Jah". Tingimusel, et kannan selleks ajaks neile vähemalt 100 eurot. Jess! Olen nüüd jõhkralt lisatööd teinud ja selle summa peaksin selleks ajaks kätte saama küll. Nii tore, et nad niimoodi vastu tulid. 

Sama teema oli millalgi Ferratumiga. Saatsid lepingu ülesütlemise hoiatuse, mida ma märkasin alles 14. päeval ehk viimasel päeval, kui oli võimalik veel makse teha. Kirjutasin neile ruttu, et kas meil oleks võimalik kokkuleppele jõuda tasumise osas ehk kas mul oleks võimalik seda võlgnevust osadena tasuda ning sain jällegi vastuseks "jah". Nad tegid isegi uue graafiku ja viivist ei lisanud.

Coop pank! Saatsid ühe hoiatuse, läks paar nädalat mööda, siis teise ja lõpuks (u kahe nädala pärast) tuli tähitud kiri (veebiteel), kus anti veel 2 nädalat võlgnevuse tasumiseks, muidu müüakse see inkassole. Kirjutasin neile kaks päeva enne maksetähtaega oma murest ja sain ka nendega kokkuleppele. Tegime graafiku ringi. Lõppkuupäev küll pikenes, kuid sain oma võlas olevad kuumaksed väikeste summade kaupa ära tasutud ning siis hakkas uuesti tavapärane maksmine (kindel kuumakse, mis enne oli).

Omaraha. No neil venis see lepingu ülesütlemine väga pikalt. Kahjuks tol ajal ma ignoreerisin neid ja umbes 6 kuu pärast müüdi leping inkassole. Olen kindel, et nendega oleks saanud ka kokkuleppe sõlmida. Kahetsen väga, et seda ei teinud. Nüüd on see OK Incure käes, oeh, õudne.

Credit24. Nad olid küll väga paindlikud, kuid siiski, kui 14 päeva sai täis (seoses hoiatuse saamisega), siis nad vastu enam ei tulnud ja müüsid lepingu inkassole (OK Incure!)

Ehk siis, mida ma selle postitusega öelda tahan? Rääkige laenuandjatega oma probleemist! Otsige kokkuleppeid isegi siis, kui saite hoiatuse, aga ei saa maksta kogusummat. Ning isegi siis, kui leping on juba üles öeldud! Ferratum tegelikult ütles lepingu üles ja siis võttis tagasi, vau!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?