Vaimne tervis

Teate, ma tundsin eile, kuidas mu vaimne tervis hakkab murduma. Pragunenud on see juba ammu, mõni kildki väljas, kuid olen siiani suutnud seda siiski omas kujus hoida. Ma isegi ei taha mõelda sellele, mis saab siis, kui see murdub. Seega! 

Otsustasin oma mured välja elada füüsilist vormi parandades.

Eile öösel laadisin alla mingisuguse tasuta treeningprogrammi äpi. No neid on ikka väga palju! Tseki Play poest. Tegin selle pooletunnise jada ära ja kohe palju parem hakkas! Soovitan! 🙂 Tundsin, et üks praokene sai kokku liimitud, hihi.

Ja tegelikult, on mul täna kuidagi parem olla. Mis sest, et postkasti lahvatas jälle 3 võlgnevuse meeldetuletust... ma suutsin siiski tööle keskenduda. Sain täna ühe lisatöö valmis, jee, nüüd mõtlen, kellele see 50 eurot siis kanda.. tegelikult 55 sain, aga 5 eurot peab söögiks ka jääma.

Oleks ma kunagi, kui mul veel laene (ja seda meeeeeest) polnud, niimoodi lisatööd teinud nagu praegu, siis oleks ma ikka päris heal järjel (tsau, unistused, te olete ikka mu mõtetes, ausalt!)

Ma arvan, et unistamine on osa vaimse tervise hoidmisest. Kui minevik vaid lõhub seda, siis unistused ravivad. 

Millest ma veel puudust tunnen? Raamatute lugemisest! Ma ei ole 4 kuud ühtegi raamatut lugenud. Tegelikult peaks. Minu jaoks oli see kui reaalsusest haitumine. Täpselt nagu unenäod. 

Kas teil on ka nii, et näete und, teadvustate endale, et see on uni ja siis üritate seda und enda kasuks pöörata? Ma teen seda kogu aeg 😄.  Nt ükskord nägin und oma eksmehest.  Nägin, kuidas ta mind jälle solvangutega üle lasi ja seejärel lõin talle harjaga vastu pead, saatsin per**e ja sõitsin soojale maale. Vot, see oli hea uni. 

Aga jah, raamatute lugemine on ka üks vaimse tervise hoidmise päikene.

Muidugi on ka blogikirjutamine raviv, kuid mulle tundub, et virisen siin juba liiga palju. Endal on ka juba halb vaadata, kui negatiivne olen olnud. Püüan end parandada! 🙂


Kommentaarid

  1. "Nägin, kuidas ta mind jälle solvangutega üle lasi ja seejärel lõin talle harjaga vastu pead, saatsin per**e ja sõitsin soojale maale."

    Appi ma kohe kõva häälega purtsatasin naerma selle peale, nii äge �� Mu meelest on su blogi just alati nii hea positiivse alatooniga ja mõnusalt eneseteadlik. Ma küll kommenteerin enamasti ainult enesetunde-teemasid, mul võlgade kohta kogemusi ei ole �� Loodan, et tohin niisamagi kaasa elada! Mul su blogi on just lemmikuks saanud, sest mulle nii meeldib su stiil ja iroonilisus. Pea püsti!

    Millist žanrit sa raamatutel eelistad? Mul on alati paar huumoriteost lugeris, et kui tuju paha ja kerget meelelahutust on tarvis, siis alati aitab ��
    Kas sa miskit soovitada oskad? Mõnda lemmikut näiteks?

    VastaKustuta
  2. Heii!

    Appi, kui hea tunde su kommentaar minus tekitas. Aitäh sulle! :)
    Muidugi tohid kaasa elada, hihii!

    Ohisver, vot mul ei olegi sellist kindlat lemmikžanri. Kuid viimati (u 5 kuud tagasi) lugesin hästi palju erinevaid elulooraamatuid. Lemmikud on sportlaste, nt Mart Poomi raamat. Need olid kuidagi väga motiveerivad. See žanrite valik sõltub aga täielikult tujust. Vahel loen isegi noorsooromaane, nt kõnetas mind Raudsepa "Nähtamatu tüdruk". Samastasin end kuidagi temaga. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Autobiograafiad on tõesti toredad, ka ühed mu lemmikud! Ma eredalt mäletan Ita Everi oma hea sõnaga, kuigi ma lugesin toda ligi 10 aastat tagasi.

      Noorsoo raamatud ka toredad, ma loen neid vahelduseks erialakirjandusega. Annavad ajule puhkust veits. Näljamängud ja muu düstoopia teema on ka mu meelest täiega äge, kuigi ma ei tea kas see sinu teema, sellel veits süngem temaatika.

      Kustuta
    2. Jaa, Ita Everi oma on super. :)
      Näljamängud mulle tõesti ei isu.

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?