"Viska ära see jubedus"

Ühes postituses mainisin, et ma ei ole omale uusi riideid juba pea 5 aastat ostnud. Lihtsalt näib nii mõttetu raiskamisena, kui endal nii palju muid kohustusi. Kuigi muidugi oleks tore poodi minna ja valida sealt endale midagi ilusat. Aga!

Mida ma siis kannan? Ei, ma ei kanna mingeid vanu haisvaid nartse, vaid ma õmblen endale ise riideid, taaskasutades voodipesu, vanu riideid jne. Tikin, heegeldan ja tegelen kudumisega ka! Just valmisid ka villased sokid, niiii mõnnad! Aega kulus pea kaks kuud, sest muud tööd oli nii palju, aga asja sai. 

Ainsad, mida ostnud olen, on saapad. Aga kudusin ja õmblesin sinna sisse voodri ise. Ostsin mingid ilma voodrita (need olid odavamad, u 20 eurot).

Enam ei saa siin minu lähedalolevatest kaltsukatest ka mõistliku hinnaga riideid. Isegi särgid maksavad seal juba 5€. Seega, vana lina ja ema õmblusmasin teevad selle vaid elektrikasutuse hinna eest ära. Niite on emal meeletult. :)

Kuid ma tunnistan, et mu talvejope on küll juba väga vana. Õlgadest mitmeid kordi rebenenud, aga noh, jällegi kinni õmmeldud. 

Miks sellel teemal üldse täna kirjutan? Sest sain töökaaslaselt hommikul sellise armsa tagasiside: "Juudas, meil on reedel palgapäev. Viska see jubedus lõpuks ära ja osta omale mantel!" Nojah, tundub, et peab midagi ette võtma, kui see juba teistele inimestele niimoodi silma jääb.

Challenge Accepted! Lähen täna ema juurde ja tuhlan laka läbi, äkki seal on mõni vana mantel, mida taaskasutada saaksin. 

Ega tegelikult mind üldjuhul ei huvita, mida teised arvavad. Kõik mu töökaaslased kannavad firmariideid, mul on aga suva ja peaasi, et riided oleksid puhtad ja soojad. Küll aga olen isegi mõelnud, et jopega peaksin küll midagi ette võtma. See on kuidagi võidunud ja ei ole enam aktsepteeritavat värvi. 

Niiet edu mulle! Loodetavasti käin juba varsti ringi "uue" ülerõivaga. :)


PS! Placet Group ei oleks mind kohtusse andnud, vaid müünud lepingu inkassole. Ehk siis, nad ikkagi kasutavad mitut varianti. :) Aga hetkel nendega nüüd korras!


Kommentaarid

  1. Ma ausalt ei kujuta ettegi, et keegi lihtsalt nii üldse kommenteerima tuleb :o. Täis labasus ikka.

    Edu uue otsingul muidu - näita tulemust ka hiljem! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan! :) Materjal on leitud, aga ei ole veel jõudnud alustada. :(

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?