Mineviku sähvatus

Olen juba mitu ööd järjest unes oma eksi näinud. Ma tõesti ei tea miks, kuid iga kord, kui see juhtub, siis mõne päeva pärast on mulle mingi jama kaela sadanud. Ja see jama juhtuski täna, kui teda jooksma minnes trehvasin. Ja hops, kõik halb tuli jälle meelde. 

Teda nähes tekkis minus mingi ilge raev. Ta naeratas ja tervitas. Ma vaatasin talle otsa ja tahtsin talle ette laduda kõik, mida tema pärast olen pidanud läbi elama ja mida teen siiani ju võlgade näol. Vastik ärakasutaja! Ütlesin "tervist" ja jooksin edasi. Öah, ma ei lähe enam kunagi sinnakanti jooksma. Ma olen sellepärast terve päev nii halvas tujus olnud ja nüüd pole und ka. Ei julge magama minna, äkki näen teda jälle unes.

Tahaks nii väga talle öelda, et sa oled mu elu  täiesti per**e keeranud, kuid mis sellest kasu oleks. Ehk oleks tal just hea meel, et sai "midagigi" mulle tagasi tehtud selle eest, et ta maha jätsin. Mul on silme ees tema irooniline nägu. See on selline naerusuine nägu, kissis ja kurjust täis silmadega. 

Mul on nii hea meel vaadata noori inimesi, kes jalutavad selle mõnusa kevadise värske õhu käes, käsikäes. Ühes käes on toidukott, teises käes armsama käsi. Nad jalutavad, jutustavad ja vaatavad üksteisele kavalalt kuid armastavalt silma. Kujutan ette, kuis nad jalutavad oma kodupoole, arutledes, mida nad  võiks süüa teha ja mis filmi koos vaadata. Vahel teeb see lihtsalt nii hea tunde nähes, et inimeste vahel on armastus. Muidugi kunagi ei või teada, mis seal vahel tegelikult olla võib, kuid võin ju oma peas kõik heaks muuta. Igatahes.. kui vahel on selline hästi mõnus ja soe tunne seda näha ja ette kujutada, siis teinekord on see väga valus. Eks inimesel tekib ikka selliseid momente, kus on vaja end haletseda. Nagu mul praegu.. mul on küll koht kus elada, kuid see on üürikorter. Ma ei kujuta ettegi, kas mu elus tekib kunagi võimalus veel oma kodu saada... väga ei loodaks. Mul on kaks armsat looma, kuid mul pole elukaaslast, kellega armastust jagada, kellega ühine kodutunne ja pere luua. Kogu mu palk läheb laenudele, üürile, kommunaalidele.. pisuke jääb toiduks. Vastik, nii vastik on mõelda sellele, kuis oma elu pekki olen keeranud ja seda nii varakult. Olen pea 30 aastane ja ma ei näe endal mitte mingisugust tulevikku. See on päris kehv tunne. Andke andeks, et peate seda lugema, kuid mul oli vaja see kirja panna. Loodan, et saan tänu sellele uinuda.

Niipalju siis mineviku sähvatusest ja enesehaletsusest. :)

Tean, et lubasin järgmise postituse arvulise teha, kuid mu isiklik läpakas lakkas töötamast. Niigi kaua pidas vastu.. ostsin selle u 5 aastat tagasi (kasutatult). Igatahes, mul olid need tabelid kõik seal arvutis ja tööläpakat selleks kasutada ei julge. Aga ehk ongi nii parem. Annan teile ülevaate oma võlgadest siis, kui Julianus mulle lõpuks teate saadab, et ou, nüüd tahaks raha saada. Jutt siis sellest nõudest, mis teiselt inkassolt neile üle läks, sest too lõpetab tegevuse. Aga telefonist saan siia kribada ikka. 

Kell on 1 öösel ja sain arvuti käest pandud. Viimased nädalad on ikka väga töörohked olnud. Nädala alguses sain ühe projekti kirjutatud, täna saatsin ühe väga keerulise osa ühest teisest tööst ära ning alustasin kohe ka uuega. Kahju tõdeda, aga põhitöö on justkui tahaplaanile jäänud. Teen oma tööpäeva ära ja mõtlen, et oeh, nii kaua läks, jõuan nii vähe lisatöödega tegeleda. Aga nii see on. Põhipalk on iga kuu sama, olen sellega arvestanud ning jaganud täpselt ära, kuhu see läheb. Lisatööd on need, mis mind hetkel veel pinnal hoiavad. Küll aga kuna mitmed tööd on poolikud ja valmis projekti eest raha pole saanud, siis on jälle kitsas käes. Arvel 3 eurot, palka saan 5ndal. Veidike veel oodata! :)

Selle kuu laenumaksed on kenasti tasutud, kuid järgmisel kuul läheb Bondoraga keeruliseks. Kuumakse on üle 400 euro, sest võtsin maksepuhkust, kui olin sinna mitu kuud enne võlgu ehk sealt mingi osa lisati siis uuele kuumaksele juurde. Seega teen ikka täie rauaga lisatööd edasi ja loodan parimat. 

Soovin teile kõigile üht mõnusat kevadet! Nautige seda, mis ja kes teil on. Kunagi ei tea, mil võib sellest ilma jääda. (Minu puhul siis tulevikust).


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?