Valu

 Hei...

Tean... pole väga ammu siia jõudnud. Lihtsalt ei ole jõudu ega tahtmist. 

Valu... hinges... südames... igal pool....

Kaotasin lähedase nädal peale viimast postitust. Seega on kõik täielikult allamäge läinud. Läksin alles eilsest tööle tagasi, olin haiguslehel. Seega olen jällegi igati võlgnevuses ja enam neist ei pääse. Septembris tulevad küll pensionirahad üle, kuid sinnani ma ilma maksekäsu ja muu selliseta enam ei jõua. 

Kõige hullem on Bondora, mille maksmiseks on aega kuni 25.06. Summa on väga suur ja seda ma maksta ei jõua (490 eurot). Eile tegin sinna jällegi makse, kuid see ei kata pooltki. Siis on veel OKIncure ja Coop pank, kes kohtuga ähvardavad. Teistega olen suutnud mingisugused kokkulepped sõlmida ja väiksemad maksed tasuda. 

Igatahes, kaotasin vahepeal end täielikult. Ma ei suutnud mitte midagi teha ja siiani on väga raske. Tahaksin nii palju öelda, kuid ei saa...

Hakkan uuesti võitlema. Ma pean septembrini vastu pidama... kuid kuidas... ma ei tea. Kuid luban, et annan endast parima, isegi praeguses olukorras.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?