Pettumus

"Pettumus on inimlikest baasemotsioonidest üks kõige põnevamaid. Sest ta on suuresti omasüüline. Pettumuse ämmaemandad on hea usk, hoogne pealehakkamine ja liigsed lootused – kõik need vastutustundetud vaimuseisundid, mis meid tegelikkusega pealtnäha justkui lepitavad, ent tegelikult hoopis tülli ajavad. Kes lisab lootust, see lisab valu." 

https://leht.postimees.ee/6871724/pettumus-optimismi-tasuta-kaasaanne

Sõna PETTUMUS iseloomustab vägagi seda, mida täna tunnen. Ärkasin hommikul kell 7. Mis sellest, et vaba päev. Kuid usun, et ma pole ainus võlgnik, kes selle pideva negatiivse ärevuse tõttu rahulikku und magada ei saa. Igatahes... ärkasin rõõmuga, teades, et täna on palgapäev ning kuna iga aasta oleme saanud detsembri palgaga kaasa ka tulemustasu, siis olin veel üliõnnelik. Arvasin, et saan võlas olevad kuumaksed tulemuspalgast tasutud, sest nagu ühes postituses mainisin, siis selle kuu pea kogu palk läheb eraisikutelt võetud laenude katteks. Aga mida ei tulnud, oli tulemuspalk. Te lihtsalt ei usu, kui pettunud ma olin. Ma olin reaalselt pisarates, sest ma teadsin, et nüüd on kõik. Bondora annab mind kohtusse ja veel kaks laenu lähevad jaanuari alguses inkassodele. 

Ma olin niiiii pettunud, et ma lihtsalt ei suutnud täna oma tabelit teha. Ma ei suuda sellele otsagi vaadata. Ma lihtsalt tean, et nüüd on olukord reaalselt "pekkis".

Hea uudis on muidugi see, et eraisikutele on laenud tasutud, kuid pangaarvet vaadates, ilmneb jällegi minus see kõikvõimas pettumuse tunne. Tunne, et olen läbikukkunud. Tunne, et ma ei saa enda eluga hakkama. Tunne, et ma ei tahagi oma eluga enam hakkama saada. 

Aga ei! Ma ei lase neil tunnetel oma elu üle võimust võtta! Seda ei tohi enam juhtuda!

Seega, mis ma siis täna tegin? Otsisin tööd! Saatsin elulookirjeldusi kõikvõimalikesse kohtadesse (mis minu lähedal on). Kuid siinjuures on üks AGA. Mu põhikohaga töökoht. Tundub, et pean öösiti tööl käima hakkama, et jõuaks kahes kohas tööl käia. Olen nõus, kui mind vaid tööle võetaks. Teen tihti ka internetis vabakutselisena tööd- keeletoimetust. Kui kellelgi on vaja, siis võite teada anda. Saan aidata teid ja samas ka teie mind. :) Olen keelelist korrektuuri teinud väga paljudele lõputöödele. Samuti olen neid ka teise eest täielikult ära teinud. Ärge nüüd mõelge nii, et kui mul blogisse näpukaid sisse tuleb, siis ma ei oska kirjutada. Tegelikult ma olen akadeemilise kirjutamisega vägagi hästi kursis ja see on tihedalt seotud ka mu põhitööga. ;)

Selline oli siis mu päevake.  Aa, tahtsin öelda, et ma ei tea, miks ma ei saa teie kommentaaridele vastata. Kui saan ja avaldan, siis pole neid ikkagi näha. Vabandust! Ja suur tänu heade soovide ja mõtete eest! ❤

Kirjutamiseni! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen tagasi! Mina ise 😊

Võlgade ümberkujundamine

Suu naeratab, aga kas ka süda?